اس ام اس باحال


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

قــرار شــد اشکــَـنـَک باشــد و ســر شکســتنَــک !!
امــا ايــن بازي که تــــو راه انداخــــتي ...
ســراســر دل شکــستنــَــک بــود و بــس ....‏"

دیدن عکست تمام سهم من است

از “تو “

آن را هم جیره بندی کرده ام

تا مبادا

توقعش زیاد شود!!

دل است دیگر . . .

ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!!!‏"

 


نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت16:46---25 مرداد 1392
هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم

ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها ،
آن هم روی من .......


نفیسه
ساعت16:55---23 مرداد 1392
سلام
وبلاگ قشنگی داری و من از خوندن مطالبش لذت بردم
خیلی جالب بود برام
منم یک وبلاگ با مطالب عاشقانه دارم
اگه بیای و بهم سر بزنی خوش حال میشم
راستی اگر خواستی برام کامنت بزار و نظر بده
در ضمن من هر روز قسمتی از داستان زندگیمو مینویسم
توصیه میکنم حتما بخونش.
مرسی
www.miadasheghaneh.loxblog.com


ehsan
ساعت18:04---22 مرداد 1392
زیبابود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:اس ام اس باحال-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس جدایی, 15:51 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ